Ivanti
flow-image

4 Benefits of DEX in Your Service Management

Este recurso ha sido publicado por IVANTI

This whitepaper outlines the four major benefits of improving digital employee experience (DEX) through IT service management (ITSM) and unified endpoint management (UEM). It emphasizes how better DEX leads to reduced ticket volume, faster issue resolution, and proactive support through automation and AI-powered bots. By equipping service desk analysts with comprehensive asset insights, organizations can shift left, resolving more issues on the first call and improving service quality. The paper also addresses challenges like lack of C-level buy-in and the importance of self-service resources for employees.

Descargue ahora

box-icon-download

*campos necesarios

Please agree to the conditions

Al solicitar este recurso, acepta nuestros términos de uso. Todos los datos están protegidos por nuestra Política de privacidad. Si tiene más preguntas, envíe un correo electrónico a dataprotection@headleymedia.com.

Categorías relacionadas Soluciones para empresas y negocios, Finanzas, Computación en nube, Software para empresas, Inteligencia empresarial, Gestión de datos, Automatización del flujo de trabajo, Gestión de servicios de TI, Herramientas de colaboración, Gestión de proyectos, Sanidad, Imagen médica, Historia clínica electrónica (HCE)

Más recursos de Ivanti